Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrada virtual ACPRI: Juan Manuel Arco

06/05/2020 / 18:30 - 20:30

p>Esdeveniments virtuals: necessitats, característiques i qualitats per afrontar la crisi de contacte

Després de l’èxit i interès suscitat en la nostra última trobada virtual, des de l’ACPRI hem decidit posar en marxa una sèrie de conferencies sobre temes que, de ben segur, ens interessaran i ajudaran a tots en el present i en el futur.

És per això que el proper dimecres dia 6 a les 18:30h, us esperem a tots i totes en la conferència d’en Juan Manuel Arco, especialista en estratègia de màrqueting d’esdeveniments i tecnologies aplicades, que ens parlarà sobre els esdeveniments virtuals: necessitats, característiques i qualitats per afrontar la crisi de contacte.

A nivell professional, en Juan Manuel Arco ha format part d’equips d’organització d’esdeveniments al Regne Unit, l’Azerbaidjan i, actualment, a Espanya. També és part de l’equip docent de l’Escola Internacional de Protocol, BDM a Eventcase i freelance en producció i assessorament en esdeveniments a diferents països d’Europa.

La conferència serà a través de la plataforma Zoom. Ja pots inscriure’t per reservar la teva plaça.

T’hi esperem!

Mostra els detalls

Data:
06/05/2020
Hora:
18:30 - 20:30
Categoria d'Esdeveniment:

Organitzador

Activitats ACPRI
Correu electrònic
acpri@acpri.cat
Visualitza el lloc web de Organitzador

Las inscripciones están cerradas para este evento