Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea Ordinaria de l’ACPRI a Tarragona

07/06/2019 / 19:00 - 21:00

p>

El proper divendres 7 de juny celebrarem l’Assemblea Ordinària de l’ACPRI a la ciutat de Tarragona, complint el mandat de la Junta de Govern de descentralitzar els actes i fer-ne a les demarcacions.

Els companys de la delegació Tarragona-Terres de l’Ebre ens estan preparant una activitat amb sopar al Port de Tarragona on gaudirem tots plegats.

Els socis ja heu rebut la convocatòria de l’Assemblea. En cas de no haver-la rebut contacteu amb socis@acpri.cat

Apunteu-vos ja a la web (cal accedir amb dades associat). Depenent de la gent que siguem mirarem de fer un transport col·lectiu.

 

 

Mostra els detalls

Data:
07/06/2019
Hora:
19:00 - 21:00
Categoria d'Esdeveniment:

Organitzador

Activitats ACPRI
Correu electrònic
acpri@acpri.cat
Visualitza el lloc web de Organitzador

Las inscripciones están cerradas para este evento

ACPRI
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.